maandag 24 december 2007

SMS’ers sciren grote hit vai reglameflimpje

de SMS’ers: Goeiemoggel (88)

De Gouden Loeki is in de knip voor KPN, voor hun tv-reclame ‘Goeiemoggel’; de kijkers gaven vorige week in een rechtstreekse uitzending op Nederland 1 de meeste stemmen aan dat spotje, waarmee het als de beste reclame van het jaar mag gelden. ‘Goeiemoggel’ versloeg het Unox-spotje met een kale Jan Vayne, dat als tweede eindigde. Daarachter eindigden het kalkoengebraat van Albert Heijn en twee spotjes van Centraal beheer: de ambulance en de cipier. ‘Goeiemoggel’ is deze week voor het laatst op tv te zien.

De afdeling Vistransploft is dé hype van dit moment. Dus werden er met sproet ook een aantal singles rondom de succesreclame uitgebracht. Vorige week al kwam the Happy hour crew in de Single Top 100 binnen; hun versie stijgt deze week naar #22. De SMS’ers doen het voorlopig wat bescheidener: zij debuteren op #88.

De SMS’ers zijn Hans van Aalst en André Kooiman uit Prinsenbeek. Van Aalst kwamen we al eerder tegen onder zijn artiestennaam Denans. Daarnaast zit hij ook in het duo Handre. Van Aalst runt bovendien een kroeg in zijn woonplaats.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten