maandag 26 mei 2008

René Schuurmans maakt dozijn hits vol

René Schuurmans: Kom bij me terug (25)

Sinds 2004 scoort René Schuurmans (Den Dungen, 20 november 1964), om en om drie en twee hits per jaar. Dus in 2004: 3, 2005: 2, 2006: 3, 2007: 2. Daarvan uitgaande is ‘Kom bij me terug’, nieuw binnen op #25, niet zijn laatste hit dit jaar. René die zelf nummers schrijft, koos dit keer voor een cover: ‘Kom bij me terug’ van Exit uit 1982, dat er tot #25 mee kwam. ‘Kom bij me terug’, zijn twaalfde hit, vind je terug op het album ‘Vanaf vandaag’.

rectificatie: ‘Kom bij me terug’ staat niet op het album ‘Vanaf vandaag’, maar komt op het nieuwe album van René Schuurmans te staan.

2 opmerkingen:

  1. Nou dan kun je lang zoeken op het album; Vanaf vandaag ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eerdere berichten gaven aan dat het nummer ook op het album staat. Dit is inmiddels herroepen. We hebben de tekst er op aangepast. Dank voor de opmerking.

    BeantwoordenVerwijderen