maandag 28 juli 2008

Is Carla Bruni nu wel of niet zwanger?

Carla Bruni: l’Amoureuse (85)

Vorige week kwam het album ‘Comme si de rien n’était’ van Carla Bruni de Album Top 100 binnen. Deze week stijgt het naar #31, en in Frankrijk heeft het zelfs de eerste plaats bereikt. Er zijn er daar meer dan 18.300 stuks van verkocht. Deze week volgt de single ‘L'amoureuse’. Na haar huwelijk op 2 februari 2008 met de Franse president Nicolas Sarkozy, heeft ze haar muzikale loopbaan weer opgepakt. Iets wat veel Fransen maar niet kunnen hebben. Carla: “Het is 2008. Vrouwen houden vaak hun werk als ze trouwen, zelfs als dat is met iemand met zo'n belangrijke baan als mijn man.”

geen nieuw album voor 2012

Ze is echter niet van plan om meteen weer een volgend album te gaan maken. Ze wil nu de officiële verplichtingen naast haar man wat meer prioriteit geven. “Ik weet niet of ik in staat ben een nieuw album te schrijven tussen nu en 2012. Ik zou een bofferd zijn als me dat lukte. Als ik genoeg aandacht geef aan mijn nieuwe rol, zo veel mogelijk doen voor andere mensen, zou dat dan niet al mijn tijd opslokken?” Daarom zal ze behoudens wat promotie voor het album, geen optredens verzorgen. Maar dat kan ook nog een andere reden kunnen hebben: er gaan geruchten dat Carla Bruni al twee maanden zwanger is! Een kabinetsmedewerker van het Elysée schijnt dit te hebben bevestigd. Sarkozy zou dan voor de vierde keer vader worden. Voor Carla is het de tweede keer; ze heeft een zoon van 7 uit een vorig huwelijk: Aurélien. Overigens ontkent Carla dat ze zwanger is. “Ik zou wel willen! Dat ik nu een beetje dikker ben, komt door het drinken van een biertje zo nu en dan”. Ja ja.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten