zondag 28 september 2008

Lasgo heeft nieuwe zangeres

Lasgo: Out of my mind (62)

Wat doe je als je groepsuitbreiding zoekt of een eerder ontstaan gat wilt dichten? Dan zet je een zoektocht op. The Pussycat dolls deden het, hetgeen mislukte. De winnares ging uiteindelijk voor een eigen carrière. Het Belgische Lasgo ging ook op zoek, via het programma ‘Let’s go Lasgo’ op JIM. Ze moesten wel, want Evi Goffin, zangeres van het eerste uur, hield er in mei mee op. Daarop deden Peter Luts (14 december 1971) en Dave Vervoort (28 december 1977), ook wel bekend als Dave McCullen, een oproep voor een nieuwe zangeres.

Winnares van de zoektocht, waar 200 meisjes voor zich hadden opgegeven, werd op 19 augustus Jelle van Dael. Jelle (Opglabbeek, 2 mei 1990), heeft al aan verschillende talentenjachten deelgenomen, want muziek is haar leven. Jelle: “Elke keer als ik ga optreden voel ik me zo goed! Ik weet gewoon dat dit is wat ik ECHT wil doen in mijn leven. De muziekstijl van Lasgo spreekt me ook erg aan omdat je tegelijkertijd kunt feesten en plezier maken tijdens optredens. Als je plezier hebt in wat je doet dan straal je dat ook uit naar het publiek. Ik zie mezelf echt niet achter een bureauke zitten ofzo.. The stage! That's where I belong!” Direct na de finale ging ze de studio in voor het opnemen van ‘Out of my mind’. Begin 2009 moet een nieuw album verschijnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten