zondag 7 december 2008

Opnieuw record voor Gerard Joling

Rita Hovink & Gerard Joling: Laat me alleen (5)

Met acht plaatsen winst belandt ‘Laat me alleen’ van Rita Hovink & Gerard Joling op de vijfde plek van de Single Top 100. Voor Rita Hovink was het vorige week op #13, al postuum haar grootste hit, maar daar komt deze week ook nog eens een top 10-notering bij. Gerard is dat wel gewend, want ‘Laat me alleen’ is zijn achttiende top 10-hit. Daarnaast is het de eerste keer dat Gerard vijf top 10-hits in één jaar scoort. De andere vier zijn ’24 uur verliefd’ (#4 in mei), ‘Het is nog niet voorbij’ (#4 in juli), ‘Ik hou d’r zo van’ (#1 in oktober) en ‘Ik kan niet wachten’ met Diego (#4 in november). Daarmee wordt zijn record uit 2007, met vier top 10-hits, gebroken. Het moet toch niet gekker worden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten