maandag 22 december 2008

Wil de echte Kevin opstaan?

Keven le fonque: Play (100)

Play’ is het eerste eigen nummer dat Keven le fonque uitbrengt. Het nummer is in de clubs al een floorfiller, nu nog de rest van Nederland. Achter Keven le fonque gaat Kevin Riemens schuil. Zoals elke dj, maakt ook Keven remixen, waaronder eentje van That Amsterdam sound en ‘Stuk’ van Partysquad!

Er is echter ook een andere dj, DJ Rimi, die zelfde naam draagt en uit Kerkrade komt. Hebben we hier te maken met twee verschillende personen, maar met dezelfde naam? Of bedient Kevin Riemens zich van twee dj-namen, zoals wel vaker gebeurt? Misschien dat iemand of Kevin zelf even wil reageren, want we willen het graag weten!

2 opmerkingen:

  1. Hee man,

    Ik werd hierop gewezen door een kennis, en bij deze even een korte reactie...

    Mijn naam is Kevin Riemens.

    Ik draag inderdaad 2 DJ namen. Ik ben begonnen met Dj Rimi, daarmee draaide ik allround, op vakantie bestemmingen, etc etc. Vanalles wat.

    Dat wereldje was ik een beetje zat, en heb altijd al een voorliefde gehad voor House en Dance...

    Toen ik bij het label tekende, zag ik een kans om eens af te stappen van het "allround" imago.

    Daar kwam de naam Keven Le Fonque uit. Zomer 2007 begonnen hiermee, en zo'n 1,5 jaar later nu een nummer 1 hit op dance-tunes gescoord op Dance-tunes.com

    See ya in da clubs!

    Greetz

    Keven Le Fonque,
    Dj Rimi

    oftwel

    Kevin Riemens

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kevin,

    Leuk dat je reageert! En dat je hiermee het 'raadsel' rond jouw persoon opheldert. We willen graag de juiste informatie plaatsen bij de hits. Dus bij je volgende hitsingle zullen we dat alsnog doen.

    BeantwoordenVerwijderen