zondag 29 maart 2009

X-factor levert drie hits op voor Maria Mena

Maria Mena: All this time (pick-me-up-song)(10)
Maria Mena: Just hold me (39)
Maria Mena: Nevermind me (76)


De Noorse zangeres Maria Mena staat ineens met drie nummers genoteerd. En dat allemaal dankzij een optreden in de X-factor aflevering van vrijdag 20 maart 2009. Daarin zong ze een viertal liedjes en was ze de zangcoach van de groep 26+. Direct na de uitzending werden veel liedjes van de zangeres gedownload.

Deze week leidt dat tot de binnenkomst van drie van haar nummers. ‘All this time (pick-me-up-song)’ stond op 31 januari voor het laatst genoteerd, met als hoogste notering #7 op 11 oktober 2008. ‘Just hold me’ stamt uit 2006, toen het nummer pas na 26 weken de zevende plaats bereikte. Nu is het terug op #39. ‘Nevermind me’ was vorig jaar een single, maar kreeg geen notering. Het nummer is echter net als ‘Just hold me’ afkomstig van haar album ‘Apparently unaffected’ uit 2006. Haar nieuwe single ‘I’m in love’ heeft het nog niet gered en staat op #129 in de Bubbling under Top 100, de wachtkamer van de Single Top 100. Ook haar album ‘Cause and effect’ spint garen bij de optredens, want het album gaat op herhaling op #42. Vrijdag 19 juni treedt Maria op tijdens ‘Because I’m a girl’ festival in Tilburg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten