maandag 25 januari 2010

Danny de Munk komt weer met eigen docusoap

Danny de Munk: Dit is mijn leven (24) *** hoogste eersteweeks ***

Op 19 februari wordt Danny de Munk 40. Op zijn veertiende speelde hij Ciske de Rat in de gelijknamige film en scoorde hij met ‘Ik voel me zo verdomd alleen’ de hit van het jaar 1984. ‘Dit is mijn leven’ is zijn vijftiende notering, dat mede door hemzelf is geschreven. Terwijl andere BN-ers waaronder Jan Smit (even) genoeg hebben van reallife soaps, staat Danny er binnenkort midden in. ‘Dit is mijn leven’ is de titelsong van de docu-soap ‘Danny & Jenny gaan verhuizen’, die op 5 maart te zien is bij de TROS. Het nummer is tevens de titel van zijn album dat in maart verschijnt. In 2007 liet Danny de camera’s ook al toe in zijn privĂ©-leven tijdens de serie ‘Danny & Jenny de Munk’, die door de AVRO werd uitgezonden en in het teken stond van zijn 25-jarig jubileum. De nieuwe docusoap zal ook in het teken staan van de twee optredens op 9 en 10 april, die Danny geeft in de Heineken Music Hall in Amsterdam.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten