zondag 7 maart 2010

Twintigste hit voor Thomas Berge

Thomas Berge: Ik vertrouw je niet meer (61)

In 2003 scoorde Thomas Berge zijn eerste hit met ‘Mijn luchtballon’ (#24). Er volgden nog vele nummers in dat genre, maar een grotere hit zat er niet in. Totdat hij in 2008, inmiddels achttien jaar oud, andere liedjes ging zingen, die beter bij hem pasten. En dat leverde hem geen windeieren op, want sindsdien scoort hij alleen nog maar top 10-hits. Het begon met ‘Zonder jou’ dat tot #10 kwam. Een jaar later behaalde ‘Ieder moment’ de vierde plaats. De klapper kwam vorig jaar met ‘Kon ik maar even bij je zijn’ dat #1 kwam. Ook de kerstsingle ‘Geen kerstfeest zonder jou’ behaalde de eerste plaats.

‘Ik vertrouw je niet meer’ is zijn twintigste notering en de derde single van het album ‘Kon ik maar even bij je zijn’. Thomas slaat daarmee weer een nieuwe weg in, die van de poprock, omdat hij dat genre graag zingt. Voor de videoclip strikte hij Christina Curry, dochter van Patricia Paay en Adam Curry.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten