maandag 26 april 2010

Helemaal Hollands al tien jaar samen

Helemaal Hollands: Ben je vergeten (37)

Aanstaande zaterdag, 1 mei 2010, bestaat Helemaal Hollands precies vier jaar. Daarvoor noemden Carlo Rijsdijk en Leo Langstraat zich Move-it! en scoorden vijf coverhits. De twee kennen elkaar sinds 1999 toen ze deelnamen aan de Hennie Huisman Soundmixshow. Het jaar daarop zijn ze gaan samenwerken onder de naam Move-it! Dat betekent dus dat ze dit jaar al tien jaar lang samen optreden. Voor ‘Ben je vergeten’, in totaal hun zeventiende notering, en de elfde als Helemaal Hollands, namen ze op de melodie van ‘Make me an Island’ van Joe Dolan (#11 in 1969), het nummer ‘Ben je vergeten’ op. In het najaar komen de twee met hun derde album en volgend jaar met een medley-album.

1 opmerking:

  1. Hey Megaman,

    Ik ben Bob van de band Stroman. We spelen Nederlandstalige DobroRock. Ik dacht dat het misschien leuk zou kunnen zijn voor op jouw blog. Nummers zijn te luisteren op www.stromanrockt.nl

    "Nr1 hit is te koop" was trouwens een openbaring voor mij. Erg Goed stuk! Ik hou het mijn leerlingen nog wel eens voor!
    http://de-megaman.blogspot.com/2007/08/een-nummer-n-hit-is-te-koop.html

    BeantwoordenVerwijderen