zondag 26 september 2010

Sieneke wil meer zijn dan het meisje van het Eurovisie Songfestival

Sieneke: Blijf vannacht bij mij (81)

“Ik ga me nu helemaal concentreren op mijn album en hoop dat ik niet wordt gezien als het meisje van het Songfestival, maar bekend wordt met mijn eigen muziek.” Dat zei Sieneke Peeters eind mei. Het plan was al eind juni met ‘Zonneschijn’, de opvolger van ‘Ik ben verliefd (Sha-la-lie)’ te komen en even later met een heel album. Het liep echter anders, want door stemproblemen is de nieuwe single nu pas uit. En dat is niet ‘Zonneschijn’ maar ‘Blijf vannacht bij mij’, aangezien de zomer al weer voorbij is. Dat album komt er binnenkort ook aan, met alleen maar Nederlandstalige muziek. Sieneke: “Het wordt het levenslied in een modern jasje. Bij de vaderlandse muziek ligt mijn hart, daarmee ben ik opgegroeid.”

Geen opmerkingen:

Een reactie posten