maandag 7 februari 2011

Drie keer scheepsrecht voor Beam me up

Go back to the zoo: Beam me up (82)

Volgende week maandag, 14 februari, start op Comedy Central de nieuwe, vierde, serie van ‘Californication’. De serie gaat over schrijver Hank Moody (een rol van David Duchovny, bekend van the X-files), die verslaafd is aan sex. De zender benaderde Go back to the zoo voor het thema, dat nu gebruikt wordt bij de leader. En aangezien de band het een topserie vindt, leek het ze wel wat en nam daarvoor een clip op bij ‘Beam me up’.

Het is niet de eerste keer dat Beam me up
het nummer uit 2009, gebruikt wordt voor een campagne. In 2009 werd ‘Beam me up’ door het merk Nike gebruikt voor een internationale internetreclamecampagne, onderdeel van de V For Victorycampagne van Nike, met onder meer Rafael Nadal en Didier Drogba. Inmiddels zijn de jongens dus toe aan een derde videoclip voor ‘Beam me up’ en wordt het nummer eindelijk een hit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten