maandag 7 februari 2011

Edsilia kiest voor de oerkracht

Edsilia Rombley: Geef je over (84)

“Zingen is gewoon het leukste wat er is, en ik doe dat het liefst met zoveel mogelijk mensen om me heen. Ik hou ervan om mensen te entertainen en ze blij te maken, of om ze even stil te laten staan bij wat er om ons heen gebeurt.” Aldus Edsilia Rombley, die sinds kort in het theater staat met haar muziekprogramma ‘Edsilia zingt verder’, waarin ze samen met haar band, pop en soulnummers brengt.

Als rode draad voor haar theatertournee koos Edsilia voor ‘de oerkracht’. Het idee daarvoor komt uit haar eigen leven. “Ik heb me in de afgelopen periode regelmatig afgevraagd hoe dingen nu verder moesten, op heel verschillende momenten. Hoe moet je verder als een dierbare vriend opeens wegvalt? Hoe gaat het als ik straks een kind heb? Hoe werkt zo’n bevalling en kan mijn lijf dat wel aan? Gelukkig is het allemaal goed gekomen.” ‘Geef je over’ is afkomstig uit de show.

Aanstaande dinsdag, 8 februari, kan je Edsilia Rombley nogmaals zien in Sesamstraat, waarin ze een duet doet met Pino!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten