maandag 2 mei 2011

Thomas Berge werkt aan comeback

Thomas Berge: Mijn woord (11) *** hoogste eersteweeks ***

Mijn woord’, waaraan hij heeft meegeschreven, gaat niet over hemzelf. Wel heeft Thomas naar eigen zeggen een hele ontwikkeling doorgemaakt. “Ik weet nu goed wie ik ben en wat ik wil. Ik zit volgend jaar al tien jaar in het vak. In het begin kan je alleen maar zingen over luchtballonnen en sterren. Nu gaat het over heel andere zaken. Het voelt ook echt natuurlijk als ik op het podium sta.”

En die verandering zal ook te horen zijn op het album dat binnenkort verschijnt. Volgens Thomas wordt het een Thomas Berge album, maar wat verrassender met uptempo liedjes en mooie ballads. Thomas: “Als ik heel eerlijk ben voelt het wel als een comeback. Het album is heel volwassen en ik hoop dat mensen het mooi gaan vinden.” Voor dat album heeft Thomas onder andere samengewerkt met Tim Knol, die hij ontmoette tijdens een tv-opname.

1 opmerking:

  1. Muziekliefhebber3 mei 2011 om 10:46

    Thomas Berge schrijft mee aan een nummer met Tim Knol?
    Zijn in het vooruitzicht gestelde Duitstalige schlageralbum is nog steeds niet uitgekomen.
    Krampachtige poging om ook een popzanger te worden.

    BeantwoordenVerwijderen