zaterdag 3 september 2011

Lady Gaga in Nederlandse jurk

Lady Gaga: You and I (93)

Kijk eens naar de videoclip van ‘You and I’. Zie je die jurken die Lady Gaga draagt? Daar zit en Nederlands tintje aan. Sterker nog: ze zijn volledig Nederlands, want ze zijn ontworpen door de Goirlese modeontwerper Jan Taminiau. De ontwerper: “Toen ik de clip zag, werd ik helemaal blij. Ik vind het een hele mooie clip en het nummer is leuk. De setting waarin de twee jurken gebruikt zijn ziet er fijn uit, dus ik was op alle fronten helemaal blij.”

Gaga heeft duidelijk een zwak voor Nederlandse ontwerpers. Zo was ze al te zien in creaties van Victor & Rolf, Iris van Herpen en Bart Hess (de slijmjurk (letterlijk!)). De zangeres droeg vorig jaar nog een couturejurk van Taminiau toen ze een hapje ging eten in Parijs. De superster is duidelijk fan. Taminiau: “Ik denk omdat het een eigen handschrift heeft, een vrij uitgesproken handschrift. En zij is natuurlijk een van de vrouwen die dat soort dingen moeiteloos kan dragen, terwijl het dan ook staat als een huis.”

Geen opmerkingen:

Een reactie posten