zondag 13 november 2011

Nederlandstalig uitstapje Sabrina Starke eenmalig

Bløf + Sabrina Starke: Meer kan het niet zijn (78)

“Ik voelde mij vereerd toen ik gevraagd werd voor het duet. De muziek van Bløf is prachtig. En ik kijk altijd met veel bewondering naar de live performances van de band. Nederlandstalig zingen was heel nieuw voor mij, maar ik ben heel erg blij met het eindresultaat”. Aldus zangeres Sabrina Starke over ‘Meer kan het niet zijn’, dat ze samen zingt met Bløf.
Peter Slager, bassist bij Bløf en schrijver van het nummer over de samenwerking: “Een samenwerking met Sabrina Starke stond al lang op ons verlanglijstje. Wij vinden haar één van de meest getalenteerde zangeressen van Nederland, en we zijn er trots op dat ze dat duet met Paskal Jakobsen gedaan heeft. En dan ook nog in het Nederlands, voor haar toch niet zo voor de hand liggend. Met het resultaat van de samenwerking zijn we zo tevreden dat we vonden dat ‘Meer kan het niet zijn’ de single van onze ‘Radio Berlijn’-EP moest worden”.

eenmalig

Ondanks de lovende woorden zal het bij ‘Meer kan het niet zijn’ blijven. Niet dat beide acts niet meer willen samenwerken. Graag zelfs! Maar wat Sabrina Starke betreft, niet weer in het Nederlands. Dus een volgende keer moet Bløf in een andere taal zingen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten