maandag 9 april 2012

Dean Saunders op de Nederlandstalige tour

Dean Saunders: Je verblindt me (58)

‘Je verblindt me’ is de eerste Nederlandstalige single van Dean Saunders, na drie Engelstalige hits, allen in 2011, waaronder de #1-hit ‘You and I both’. Dean, broer van Ben en Jamie, is niet de eerste in de familie Saunders die op de Nederlandstalige tour gaat. Broer Jamie ging hem vorig jaar al voor met ‘Als je naar me lacht’, dat een weekje op #77 stond. Niet echt een voorbeeld dus om te volgen. Maar de eerste reacties op ‘Je verblindt me’ zijn zeer positief, hoewel Dean nog wel eens wordt vergeleken met Jeroen van der Boom en hij is niet de enige. Na de zomer komt Dean met zijn debuutalbum.
De titel ‘Je verblindt me’ zou wel eens kunnen slaan op zijn vriendin Jamie Faber. Anderen hebben haar schoonheid ook ontdekt, want ze is gestrikt door het lingeriemerk Sapph voor de kerstcollectie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten