zondag 11 november 2012

Feed me wilde wat anders dan drum 'n bass muziek

Feed me & Christal fighters: Love is all I got (78)

Tot vandaag ging Crystal fighters als one-hitwonder door het leven. Immers, alleen ‘Plage’ werd een hit: #9 in juli 2011. Als gevolg daarvan bereikte het album ‘Star of love’ de 36e plaats. Het is november 2012, de zomer is allang voorbij, en het Spaans/Britse gezelschap laat weer van zich horen, middels het nummer ‘Love is all I got’. Eigenlijk liften ze mee op Feed me, want het is zijn nummer.

Achter Feed me gaat de Brit Jonathan Gooch (Hertfordshire, 22 augustus 1984) schuil. Eigenlijk gebruikt hij de aliases Spor en Unicorn, maar daaronder maakt hij vooral drum 'n base muziek. Hij wilde eens wat anders, bedacht in 2008 de naam Feed me, en bracht in 2010 het album ‘Feed’s me big adventure’ uit. Wat hij waarschijnlijk niet wist, is dat er sinds 2007 al in het noordwesten van Engeland, ook een band bestaat met de naam Feed me. Die maken bluesmuziek, dus die liggen (nog) niet zo wakker van hem. Of zouden zij het ook niet weten?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten