maandag 1 april 2013

Colinda werkt aan een comeback album

Colinda: Breng me nog eenmaal naar huis (96)

Vorig jaar was het 25 jaar geleden dat Colinda van Beckhoven haar eerst hit scoorde met ‘Kom dans met mij Colinda’ (#49 in 1987). Daarna volgden nog een aantal hits, maar in 1991 was het met ‘Naar de disco’ (#70) voorbij. Twee jaar later nam ze de plaats in van Marianne Weber in het Holland duo.

Colinda, geboren in Breda, trouwde met zanger Jan van Brabant, met wie ze ook optrad. Het huwelijk, waaruit twee dochters kwamen, strandde en in juni 2012 trouwde ze met Guus Pronk. Op de bruiloft zong ze speciaal voor hem het nummer ‘Wat moet ik toch zonder jou’. Zingen heeft ze altijd gedaan en sinds 2010 werkt ze hard aan een comeback. 

Breng me nog eenmaal naar huis’ is haar eerste hit sinds 1991 en tevens de titel van haar comeback album. Het nummer was in 1989 als ‘Breng mij nog eenmaal naar huis’, de eerste single van het Holland duo, waar Marianne Weber nog deel van uitmaakte samen met Jan Verhoeven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten