maandag 1 september 2014

Verlies en winst voor Jij en ik

#10  Jan Smit: Jij en ik

Vorige week steeg ‘Jij en ik’ van Jan Smit alsnog naar de eerste plaats waarmee hij zijn twintigste #1-hit scoorde. Lang heeft Jan daar niet van kunnen genieten, want deze week zakt het nummer naar de tiende plaats. Dat is geen diepterecord voor Jan. De grootste val vanaf #1 was op 28 maart 2009, toen ‘Je naam in de sterren’ naar de 22e plaats zakte. Dat was echter wel nadat het nummer vier weken op de eerste plaats stond. Een aantal dat Jan of welke Nederlandstalige artiest ook, tegenwoordig niet meer haalt.

ook winst voor Jij En Ik

Een flink verlies dus voor ‘Jij en ik’, maar ‘Jij en ik’ boekt ook een grote winst, want het komt binnen op de eerste plaats! En dan bedoelen we natuurlijk het gelijknamige album in de Album Top 100. Met een overwicht van bijna 75% op Toppers In Comcert 2014 van Jeroen – Gerard – René. Zie ook de albumsnippers.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten