maandag 25 mei 2015

Danny De Munk bezingt zijn levensmotto opnieuw

In 2008 scoorde Danny De Munk twee hits: ‘Het Levende Bewijs’ (#9) en ‘Laat Ons Niet Alleen’ met Dave (#10). Beide nummers waren afkomstig van zijn album Hart En Ziel (#6). Daarop stond ook het nummer ‘Je Leeft Maar Eén Keer’, onder meer geschreven door René Froger. Anno 2015 heeft Danny het nummer in een nieuw jasje gestoken en scoort daarmee  zijn 22e hit.

Waarom Danny de Munk het nummer opnieuw heeft opgenomen en nu wel op single uitbrengt, legt hij zelf uit. Danny: "Tijdens mijn huidige theatertournee, waarbij ik het publiek meeneem op een muzikale biografie door mijn carrière, sluit ik de show ermee af. Ik koos daarvoor omdat ‘Je leeft maar één keer' mijn levensmotto is.. Na de shows kreeg ik zoveel positieve reacties op dat nummer dat ik besloten heb het op single uit te brengen.” De theatertournee begon in januari en wordt volgende week afgesloten in De Lawei in Drachten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten