zondag 23 juli 2017

Sevn Alias wil met eigen label jonge artiesten helpen

#50 Sevn Alias: Nachtmerrie

Binnenkort verschijnt Picasso, het nieuwe album van Sevn Alias. Als voorproefje daarop verschijnt eerst nog de EP Precasso, met de nummers ‘Nachtmerrie’, ‘Work’ feat. Jonna Fraser en ‘Mowgli’. ‘Nachtmerrie’ krijgt daarvan als eerste een notering.
Picasso zal het laatste album zijn dat Sevn Alias uitbrengt op het label Rotterdam Airlines, waarop onder andere Kevin, FMG, Childsplay en Jairzinho (= labelbaas) ook hun nummers uitbrengen.

jonge artiesten helpen

Sevn Alias over de overstap: “Het is voor mij tijd voor een nieuwe stap. Ik heb heel veel hulp gehad in de afgelopen twee jaar, van heel veel mensen. En dat stel ik allemaal op prijs. Maar ik wil ook voor mezelf iets opbouwen en daar ben ik nu mee bezig.” Op zijn eigen label 1oak wil hij jonge artiesten helpen. Sevn: “Mijn jongens die ook talenten hebben en waar ik eerder niet direct iets voor kon betekenen.”

Geen opmerkingen:

Een reactie posten